analytics

söndag 25 juli 2010

Om 90 dagar...

... så har vi förhoppningsvis en härlig höst :) Jo, jag vet, sommaren är inte slut, men idag med störtregn så hamnade jag på Affaris hemsida och fick sådan "höstkänsla". Delar med mig av bilderna som jag hämtat från deras höst/vinterkatalog. Visst har alla årstider sin charm - och det är ändå ganska mysigt med höst och vinter, eller hur?
Älskar lyktorna längst ner till vänster och de stora glascylindrarna på bordet :)
De stora lyktorna i metall står på min önskelista. Hittade en sådan i en liten butik i Öregrund, men den var lite för dyr tyckte jag :( Tycker jättemycket om de stora golvkuddarna - kanske man kan hitta mattor på loppis och sy några stora sitt kuddar till vintern..
Men visst är dom fulsnygga? Skulle nog egentligen aldrig ha dem själv, men de har en viss charm, eller hur?

Inga kommentarer: