analytics

söndag 9 augusti 2009

Vårt extrarum på sommaren...

Som jag skrivit förut tror jag att vår altan är det jag är mest nöjd med - och det vi använder flitigt från april till oktober... ja, även glöggfester har vi haft med terassvärmarna igång, rejält med levande ljus och värmande filtar :)

I år har vi målat den - den har tidigare bara varit grundmålad, men nu känns det skönt att den är helt klar (men det är nog bara vi som ser att den blivit lite vitare...)

Vi är glada att vi lämnade en del "öppen" och oglasad. Där är det skönt att äta frukost på morgonen, eller fika på em då det blir för varma att sitta på den inglasade delen... här är det också som vi ligger i solen och gottar oss.

Såg snygga svarta dynor till däcksstolarna och stolarna vid lillla bordet i dag på Jysk för halva priset... kanske en investering, eller vad tycker ni E och P?



Ja, jag är ingen mästerfotograf. Det är E som är fotografen i familjen, men ni får hålla tillgodo med mina bilder ändå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

P; - Ja det blir bra tror jag - kom bara ihåg att ta in dem när det regnar....älskling :-)