analytics

söndag 11 september 2011

B - L - O - SSA...

Tro det eller ej - glöggtider närmar sig! Nu finns Blossa 2011 att beställa - och vad lätt det var att klicka hem två flaskor! Årets smak är kaffe och flaskan har en ny snygg design.
Jag har köpt Blossas årgångsglögg ett antal år nu, och vi har nog aldrig druckit upp glöggen eftersom vi inte är några stora glöggdrickare, men på något sätt känns det speciellt att öppna flaskan och prova smaken just för iår!

Här beställer du glöggen - och kan även läsa mer om årets smak. God Jul på er!

2 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Ja, god jul på dej själv.Glöggen har jag inte beställt ännu, men jag har köpt några julklappar...//kram maria

Anonym sa...

Tack för att du påminde mig=)Vi är stora glögglovers...och jag samlar på årgångsflaskorna för de är så snygga. Vad jag ska ha dem till? Vet ej.../Annica