analytics

torsdag 8 september 2011

Mitt i veckan...

Just nu  - som ni säkert märkt - duggar inte inläggen så tätt om man säger så. Nya jobbet tar mycket tid, energi och tankar samtidigt som jag hela tiden lär mig saker om mig själv, om vår verksamhet och de jag har som medarbetare... och väljer jag bort bloggandet.
En avkoppling som jag - och Mr P - hittat och som blivit lite av en fluga hos oss - är Alfapet på nätet. Betapet! Hur kul som helst och lite tankearbete som enbart handlar om ord och att klura. Lagom aktivitet på kvällen!

Träffade två fina flickor i går för en bit mat och prat. Blev många skratt och det kändes som om vi träffades igår - fast det säkert gått mer än 10 år! Tack Ann-Katrin och Kerstin för en trevlig kväll. Nästa gång träffas vi hemma hos mig och fortsätter att skratta!

Inga kommentarer: