analytics

torsdag 8 september 2011

Keep on walking...

Varit i Gimo idag hela dagen... återträff med några från min ledarskapsutbildning som jag gick i våras. Kanon att få träffa dom och prata, dela tankar, fråga, få råd och samtidigt se en del av företagets verksamhet :)

Hade mina nya boots och oj, vad ont jag har i "trampdynorna". Lite för höga för att inte ha en halvsula i och lite för höga för att gå en hel dag - men snygga är dom :)

Sista arbetsdagen för veckan i morgon. Men hur fort går tiden egentligen? Har möten hela dagen fram till kl 15 i morgon. Inte alls bra, men så blir det ibland. Ser i alla fall fram emot helgen så vi ska till en god vän och umgås! Käk, öl och snaps har utlovats... mums...

1 kommentar:

Smultron på ett strå sa...

Supersnygga! Jag har samma dilemma, nya boots och ont i fötterna... //kram maria