analytics

söndag 26 december 2010

God fortsättning!

Oj vilken julhelg det blev. Mådde lite konstigt på julaftonsförmiddagen - var så otroligt trött, men trodde att det var att jag faktiskt jobbat en hel del under hösten...

Traditionsenligt firade vi julafton hos syster med familj och de hade ordnat det så fint :) Men under "Kalle och hans vänner" fick jag lägga mig och sen när paketen var öppnade fick Peter skjutsa hem mig... Då klarade jag inte av att sitta längre - Magsjuka :( jo, så julafton och juldagen försvann liksom i år...

Idag - annandag - är jag bättre och öppnat en av mina julklappar. En jättefin digitalkamera från Peter. Jag hoppas nu att kunna fixa lite fina bilder hit till bloggen - men det är lång väg kvar kan jag säga. Trots att allt är automatiskt, antiskak och allt vad det nu är så blir det en hel del suddiga bilder :) Här kommer några av mina första...

Inga kommentarer: