analytics

söndag 5 december 2010

SÅ mycket bättre...

Vilket underbart program! Skön stämning, ingen utröstning, bra musik och mycket känslor... Nästa lördag är sista gången med duetter! Och visst är det så att varje person som är värd växer i en ögon?! Jag har t ex inte lyssnat så mycket på Eldkvarn (ja, vissa låtar kanske) och inte funderat över deras texter - men nu känns det som en helt annan sak när man hör Plura ge lite bakgrund. Lill-Babs version av "Håll huvudet högt" är helt fantastisk, och som vanligt levererar Petra Marklund när hon gör "Kärlekens tunga" på sitt sätt... Mer "Så mycket bättre" till svenska folket!

I våras skrev jag om programmet "Mauro & Pluras kök". Det gick på tv8 och är ett av de bättre programmet där mat och musik och allt möjligt samlas. Det enda jag störde mig på, kommer jag ihåg, är att Plura lagade mat i bar överkropp :) Ta en titt på webben - rekommenderas!

Inga kommentarer: